Algemene voorwaarden Festival van Talent

Het Festival van Talent is in 7 jaar uitgegroeid tot een serieus evenement met ruim 50 aanbieders en zo’n 1500 bezoekers.

Deze groei betekent ook dat we zaken strakker in banen moeten gaan leiden en de feedback van aanbieders, bezoekers en vrijwilligers hierin serieus meenemen.

Geen snoep op stands of in lokalen
Ouders hebben vorig jaar de klacht bij ons neergelegd dat op veel tafels iets te snoepen was, paaseitjes, drop, snoepjes. Het is veel fijner als je mensen naar je stand ‘lokt’ met je inhoud dan met snoep, dus dit jaar willen wij bij niemand snoep in de stand of in het lokaal zien.
Als je iets wilt aanbieden doe dan iets gezonds.

Geen eigen tafels
We hebben afgelopen jaren allerlei stands en zelfs behangtafels naar binnen gedragen zien worden. Dit jaar staan wij dit niet toe. Er zijn grote of kleine stands te huur. In een grote stand kan je een grote rolbanner kwijt en een kast. Dus heb je niet genoeg aan 180×80, neem dan een grote stand in de aula. Ook daar geen eigen tafels dit jaar. Heb je nog meer ruimte nodig, neem dan een inlooplokaal. Daar mag je alle tafels gebruiken, eigen tafels erbij zetten, decoratie ophangen en neerzetten, een jungle bouwen… Wat jij wilt.

Annuleringsregeling
Voor situaties die niemand wil maar die helaas toch ieder jaar voorkomen hebben wij een annuleringsregeling opgesteld:

  • Tot 2 maanden voor het Festival (dus tot en met 25 januari) krijg je het gehele, betaalde bedrag retour.
  • Van 2 tot 1 maand voor het Festival (26 januari tot en met 25 februari) krijg je 50% van het bedrag plus borg plus eventuele lunchkosten retour.
  • Vanaf 26 februari krijg je alleen de borg teruggestort.

Aansprakelijkheid
We zijn te gast in een middelbare school. Iedereen doet vreselijk zijn best om te zorgen dat alles in orde is. Toch kan het zijn dat een beamer kapot is, het zonnescherm niet naar beneden kan of …  . Wij zullen ons uiterste best doen om samen met de directie en de conciërges alle problemen op te lossen, maar kunnen niet toveren. We hopen deze dag alles in samenwerking en overleg op te lossen.

Borg retour
Om te stimuleren dat iedereen tot het einde blijft, geven wij aan het eind van de dag de borg retour. We doen dan erg ons best om iedereen te vinden die recht heeft op zijn borg. Als je eerder weggaat of je gaat weg zonder je borg, investeren wij dit bedrag de volgende editie in goodies, een nieuwe banner of een leuke fotoshoot. Je kunt na het Festival geen aanspraak meer maken op de borg.