Belangrijke info voor aanbieders 2017

De inschrijving voor aanbieders is gesloten.
Er zijn dit jaar 72 Aanbieders en ze hebben al 86 activiteiten klaargezet. Er zijn ook aanbieders die hun tekst nog niet op de site hebben staan. Dat komt in de tweede week van maart er nog bij.
Alle aanbieders staan inmiddels (17 maart) op de site.


We gaan alle aanbieders een lokaal geven en publiceren dit voor 11 maart.

Alle aanbieders hebben een lokaal toegewezen gekregen, dit staat op de site bij je activiteit vermeld.

Op 7 maart is een mail aan alle aanbieders verzonden. Hieronder hebben we deze tekst overgenomen.

Hallo aanbieder!
Alle activiteiten hebben een lokaal gekregen, kijk je zelf even op de site of dat ook klopt en of je blij bent? 
Er is beperkt schuifruimte naar leegstaande lokalen, maar onderling ruilen kan natuurlijk altijd. Laat in dat geval ons even weten wie waarheen gaat, dan passen wij de lokaalnummers aan op de site. 
Vanaf 18 maart voeren wij geen wijzigingen meer door, omdat we dan de tasjes voor de lunchpakketten gaan voorbereiden (met lokaalnummers erop).
Zoals elk jaar kunnen wij als organisatie de aanbieders ’s ochtends niet de weg wijzen, wij zijn druk bezig alle aanbieders te ontvangen. Zorg dat je op de plattegronden kijkt (deze staan op de website en als attachment aan deze mail) en weet waar je moet zijn.
 
Bij deze mail vind je ook de aanbiedersbrief met huishoudelijke mededelingen, zoals we die elk jaar meegeven op de dag van het festival in de welkomstmap. Hierin staat belangrijke informatie, lees het dus even goed door!

Tot 25 maart!

Veelgestelde vragen van aanbieders

Ik wil een powerpoint/prezi/filmpje laten zien in het lokaal, is er een smartboard/digibord/beamer?

  • Ja, in alle lokalen is een beamer. Neem zelf een laptop mee, zodat je zeker weet dat het werkt. Er is Wifi in de school. In de lokalen zijn geen smartboards/digibords aanwezig.

Ik heb een stand, moet ik zelf een tafel meenemen of zijn die aanwezig?

  • Er zijn tafels van 180×80 en van 120×75. Stoelen zijn er voldoende. Een eigen tafel neerzetten is niet toegestaan.

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

  • Als je een workshop geeft in ronde 3, komt er om 16.15 iemand van de organisatie langs om te controleren of alles is opgeruimd om vervolgens de borg terug te geven. Zorg ervoor dat je lokaal dan opgeruimd is!
  • Als je een inloopactiviteit of infostand hebt, komt er om 17.15 iemand van de organisatie langs om te controleren en borg terug te geven. Mocht je lokaal nog niet klaar zijn is dat prima, daar kan je met de vrijwilliger over in overleg.
  • Als je een workshop geeft in ronde 1 of 2 en daarna niet meer, neem dan contact op met de organisatie (telefoonnummers in het welkomstpakket dat je bij binnenkomst krijgt).

Wat bedoelen jullie met ‘de loterij’?

  • Aanbieders kunnen één of meerdere cadeautjes in bij de organisatie inleveren. Om 15.00 trekken zij de lootjes en zullen op elk cadeautje een lotnummer plakken. Vanaf 15.30 kunnen de bezoekers met hun lootje komen kijken of ze een prijs hebben. De cadeautjes waren afgelopen jaren zeer uiteenlopend: van een spel of boek tot een cadeaubon voor (korting op) een dienst. Zorg ervoor dat je geschenk ingepakt is (doorzichtig plastic is handig, dan kunnen mensen zien wat je geeft!) en met een visitekaartje als reclame voor jouw bedrijf.

Hoe laat moet ik er zijn?

  • Om 9 uur gaat de deur open voor aanbieders. We willen graag dat iedereen voor 10 uur binnen is. Bekijk van te voren op de site in welk lokaal je zit, wij zijn niet in de gelegenheid je naar je lokaal te brengen.
    Je wordt ontvangen door de organisatie en dan krijg je je welkomstpakket waar onder andere een brief in zit met de contactgegevens van de organisatie, zodat je in hoge nood contact kunt opnemen.

Overzicht tijden:

Deur open voor aanbieders: 9.00
Deur open voor bezoekers om 10:00
Workshops – eerste ronde:  11:00 – 12:00 uur
Workshops – tweede ronde: 13:00 – 14:00 uur
Workshops – derde ronde:    15:00 – 16:00 uur
Loterij, vanaf 15.30 uur kunnen de prijzen afgehaald worden.
Borg terugkrijgen workshopgevers 3e ronde 16.15
Bezoekers naar huis om 17:00
Borg terugkrijgen inloopactiviteiten en infostands 17.15

Penningmeester Anita
De penningmeester van het Festival van Talent: Anita Bink