Belangrijke info voor aanbieders 2018

Veelgestelde vragen van aanbieders

Ik wil een powerpoint/prezi/filmpje laten zien in het lokaal, is er een smartboard/digibord/beamer?

  • Ja, in alle lokalen is een beamer. Neem zelf een laptop mee, zodat je zeker weet dat het werkt. Er is Wifi in de school. In de lokalen zijn geen smartboards/digibords aanwezig.

Ik heb een stand, moet ik zelf een tafel meenemen of zijn die aanwezig?

  • Er zijn tafels van 180×80 en van 120×75. Stoelen zijn er voldoende. Een eigen tafel neerzetten is niet toegestaan.

Wat bedoelen jullie met ‘de loterij’?

  • Aanbieders kunnen één of meerdere cadeautjes in bij de organisatie inleveren. Om 15.00 trekken zij de lootjes en zullen op elk cadeautje een lotnummer plakken. Vanaf 15.30 kunnen de bezoekers met hun lootje komen kijken of ze een prijs hebben. De cadeautjes waren afgelopen jaren zeer uiteenlopend: van een spel of boek tot een cadeaubon voor (korting op) een dienst. Zorg ervoor dat je geschenk ingepakt is (doorzichtig plastic is handig, dan kunnen mensen zien wat je geeft!) en met een visitekaartje als reclame voor jouw bedrijf.

Hoe laat moet ik er zijn?

  • Om 9 uur gaat de deur open voor aanbieders. We willen graag dat iedereen voor 10 uur binnen is. Bekijk van te voren op de site in welk lokaal je zit, wij zijn niet in de gelegenheid je naar je lokaal te brengen.
    Je wordt ontvangen door de organisatie en dan krijg je je welkomstpakket waar onder andere een brief in zit met de contactgegevens van de organisatie, zodat je in hoge nood contact kunt opnemen.

Overzicht tijden:

Deur open voor aanbieders: 9.00
Deur open voor bezoekers om 10:00
Workshops – eerste ronde:  11:00 – 12:00 uur
Workshops – tweede ronde: 13:00 – 14:00 uur
Workshops – derde ronde:    15:00 – 16:00 uur
Loterij, vanaf 15.30 uur kunnen de prijzen afgehaald worden.
Bezoekers naar huis om 17:00

We hebben nieuwe algemene voorwaarden. Dus ook als je al jaren komt, moet je ze even doorlezen. We hebben hierin feedback van ouders, aanbieders en vrijwilligers meegenomen. Ook zijn er een aantal nieuwe opties en hebben we prijzen van stand, lokaal, en combinaties hiervan aangepast, zodat het wat eerlijker is geworden. Een van de nieuwe opties is het ‘De Luxe Pakket’ voor een stand: je wordt dan helemaal in de watten gelegd door ons, zelfs het visitekaartjeshoudertje zetten wij voor je neer.

Penningmeester Anita
De penningmeester van het Festival van Talent: Anita Bink